Йде друга година стоянки у заторі. Фоном грає радіо, але його ніхто не слухає. Вже не хочеться навіть реагувати на все, що відбувається на дорозі. А що відбувається? Нічого. Стоїмо. Іноді проїжджаємо 10 метрів зі швидкістю шаленого равлика.
Дінь! На тупофон надійшло повідомлення. Рука знімає апарат з тримача та тицкає по іконці.
"Знижка на кльовий велоаксесуар! Зміни стиль життя, залиш тротуар!". Маячня. Кіко можна спамить? Думав, що Олена запрошує на вечерю. Вже третій день не пише, коза.
Очі дивляться у пустоту приборної панелі. Газ. Вруум. Тормоз. Гасне світло екрану на телефоні. У салоні запановує темрява. Стоїмо.
Аж раптом зліва розмита пляма червоного світла б'є хуком у скроню! Наче метеор вночі вона промайнула скоріше швидкості думки. А за ним ще одна. Світло випалює очі. Трясця цим велосипедистам! Їх то не бачиш на дорозі, то вони світяться так, що з тими ліхтарями у Борисполі можна літаки саджати. Два метеора розрізали затор десять секунд назад, а в очах все ще тліє червоно-гарячий слід восьми десятків діодів, на які напевно працює ціла електростанція!
Помиляєшся, автомобілісте. То пекельна енергія, законсервована у 3,7-вольтовий акумулятор.
Ось так водії реагують на OnRide Inferno — справжній ад автомобіліста. Ад, який вони створили власноруч. Їхнє пекло — це гігантське кільце завширшки у 8 смуг під щільним смогом CO², по якому автівки рухаються зі швикістю 1 км/год. Вони до кінця часів будуть підрізати одне одного та зупиняти потік через аварії у дусі "ти мене подряпав". Найстрашнішим покаранням у пеклі стане споглядання того, як у міжрядді проїжджатимуть чорти на шосейниках зі світлом OnRide, увімкненим на повну потужність.
Inferno — серед сотен ліхтарів на дорозі не помітити цей неможливо. 84 над'яскравих діоди світністю 60 люмен здатні на більше, ніж просто виділити велосипедиста у плотному трафіці. Цю фабрику фотонів живить літій-полімерний акумулятор ємністю 700 mAh, що заряджається від USB-шнура. Тривалість заряджання — 3 години. Драйвер запрограмовано на 8 режимів постійного та блимаючого світла. Вага ліхтарика скаладає 38 грамів, та ще 17 важить універсальне силіконове кріплення.
Якщо вас лякають фізичні розміри моделі Inferno, а це без малого 95 міліметрів адського світла, є модель Blaze — зменшена версія без радіатора світністю 65 люмен. У якості джерела освітлення Blaze використовує стрічку з 10 діодів, які, будучи трішки потужнішими, ніжніше ставляться до очей водіїв. Іноді й вони заслуговують на прощення. ;) Акумулятор ємністю 500 mAh здатний пропрацювати 1 годину 45 хвилин на максимальній потужності та 6,5 годин у економному режимі. Тривалість заряджання — 2 години. Вага ліхтарика — 18 г. 8 режимів.
OnRide Plato продається парою. Це набір переднього та заднього габаритного світла на акумуляторах ємністю 500 mAh кожний. Стрічка з 16 нейтрально-білих діодів світністю 130 люмен неминуче позначить присутність чорта у дзеркалі задьного виду, а ще освітить метрову зону перед колесом велосипеда — безлінзовий ліхтарик дає широкий кут розсіювання променя. Рекомендуємо використовувати його у парі з повноцінною передньою фарою. Задній червоний ліхтар на 16 діодів у максимальному режимі видає 65 люмен. Вага пари без кріплення складає 59 грамів. 6 режимів роботи.
Якщо ви збираєтесь у подорож або часто їздите кордоном світів, використання акумуляторних ліхтарів не є логічним. За містом рекордні показники світності не настільки важливі, як у міському середовищі, а ось питання економії виходить на передній план.
OnRide пропонує модель Warm — дворежимний задній ліхтарик, що живиться від двох батарейок. Стрічка з 15 діодів світить як третій з чотирьох режимів Blaze, забезпечуючи чудову видимість у темряві і при цьому економно використовує заряд. Батарейки ААА продаються у викрадача вогнища Прометея будь-якому гастрономі. Якщо вас вже занесло у таку глухомань, де цивілізація залишила сліди 4 десятки років тому назад і більше не верталася, це єдиний розумний варіант для вашої безпеки на шляху до пекла та назад.
Іноді він буває закатаний у ідеальний асфальт, але ніхто не гарантує, що на шляху не трапляються демони. Без власного полум'я демоном для них будете ви. Схаменіться! Дорогу освітить OnRide Flame — передня фара у форм-факторі кишенькового ліхтаря з потужним діодом світністю 200 люмен та лінзою, яка фокусує пучок світла у вузькому діапазоні. Ідеальне рішення для бреветів та туристичних подорожей овернайт. Ліхтарик живиться від трьох батарейок формату ААА та працює у трьох режимах: економний, максимальний та стробоскоп.
А якщо ви ще не продали душу дияволу за можливість провести залишок життя у навколосвітній подорожі, "око" Саурона здатне замінити звичайне "полум'я", принаймні у міському середовищі. OnRide Eye — це легка (59 г) фара з акумулятором ємністю 1050 mAh. Її корпус наполовину зроблено з алюмінію. Така конструкція ефективно відводить тепло від потужного діода світністю 400 люмен. Потік світла сфокусовано у вузькому діапазоні — коли око дивиться, воно дивиться у самісіньке серце. 6 режимів. Тривалість заряджання — 3 години.
Арсенал чортів на велосипедах поповнився широким асортиментом освітлення. Ми пропонуємо змінити сталий стиль життя переходом на світлу сторону. Залиш авто на звалищі історії та звільни тротуар пішоходам, освітивши власний шлях з пекла до раю! У них залишилось одне CO², а у нас чисте повітря та є пєчєнькі.