«Щоб освітлювати світлом інших – потрібно носити сонце в собі!»
Або ж на собі…чи на своєму велосипеді!
З дитинства нам прививали думку, що світло – це щось добре і позитивне. З світлом пов’язане тепле сонце і літо. В світлу пору ми робимо практично всі наші справи: навчаємось, працюємо, відпочиваємо, займаємось спортом, зустрічаємось з рідними та друзями, живемо. В кінці кінців, в світлу пору – ми маємо змогу бачити все що нас оточує.
З темрявою все навпаки. Темні сили прокидаються саме в темний час, щоб зробити свої темні справи. І хоча це більше вигадки голів з добре розвиненою фантазією, та все ж доля правди тут таки є.
На щастя, ми живемо в розвиненому світі в якому існує купа різних знарядь боротьби з темрявою. І якщо одні дозволяють лиш побачити контури "зла" в "темній стороні", то з іншими - навіть те зло може перейти на "світлу сторону".
Звісно, у цих словах десь проглядається думки людини, що передивилася фантастичних фільмів, чи переслухала казок, або ж… людини, що користується велосипедною фарою KLS Beam.
Фара KLS Beam призначена для використання в темний час доби, як основне світло велосипедиста. Добре підійде людям які багато подорожують на велосипеді, чи постійно переміщаються в міському трафіку, в вечірній час.
Потужні світлодіоди Beam, в максимальному режимі роботи, здатні забезпечити яскравий світловий пучок в 1600 люмен. Що ж до самих режимів роботи - їх тут чотири (низький 25%, середній 50 %, великий 75% та максимальний 100%). Перемикаються вони за допомогою кнопки ввімкнення \ вимкнення.
Beam працює від Li-ion акумулятора, що окремо (від фари) кріпиться на раму велосипеда. Повністю зарядженого акумулятора вистачає від 2-х до 7-ми годин праці ліхтяря (в залежності від обраного режиму світіння).
Сама фара кріпиться на руль велосипеда, за допомогою міцного силіконового кріплення. Воно сумісне з усіма типами велосипедних рулів (діаметром від 25,4 до 31,8 дюймів), а його установка займає лічені секунди.
Також є окреме кріплення для установки фари на шолом (в такому випадку акумуляторну батарею можна розмістити в наплічному рюкзаку). Дане кріплення має кронштейн, для регулювання фари на шоломі, не знімаючи останнього з голови.
Акумулятор же кріпиться до верхньої труби рами велосипеда, за допомогою спеціального чохла-сумочки (кріплення типу липучки «Велкро»). Такий монтаж достатньо надійний в використанні і виключає можливість "тряски" на бездоріжжі.
В комплект, окрім гарної подарункової коробки входять: кріплення фари на руль велосипеда; кріплення фари на шолом; кріплення акумуляторної батареї; акумулятор; зарядний пристрій ну і звісно ж сама фара.
На жаль, не можна мати купу переваг і зовсім не мати недоліків. Така потужність діодів, при роботі в максимальному режимі, може достатньо нагріти алюмінієвий корпус фари. Мабуть, тому KLS Beam позиціонується в категорії саме велосипедного світла – при русі на велосипеді, зустрічний потік повітря добре охолоджує фару. Та й максимальний режим світіння ми використовуємо не так і часто (не тільки тому що заряду батареї вистачить на 2-і години, а й тому що нас просто поб’ють засліплені зустрічні водії чи перехожі).
З недоліків (точніше незручностей) ще можна виділити окреме кріплення акумулятора. Але і тут потрібно розуміти, що це не маленький ліхтарик, що позначає Вас на дорозі – це те саме маленьке "сонце", яке здатне освітлювати інших. А з'єднувальний провід, як і провід велокомп'ютора, можна примотати до гальмівної рубашки.
Ну і найголовніше - з фарою KLS Beam ви завжди будете на "стороні світла". :)