Ось і вересень у всі поля, а літа майже як не було. Разом з холодним подихом осені приходить осіння темрява. Забудь про сонце о 21 годині вечора до наступного сезону. Час подбати про штучне освітлення. Якщо ти — вкритий щетиною мандрівник і очі твої можуть розказати більше, ніж томик Робертса, мабуть, наші поради розтануть в іронічній посмішці. А новачку, якщо тобі тільки нещодавно пощастило оцінити переваги ровера як повноцінного транспортного засобу, буде цікаво дізнатись про фару KLS Spitfire. Тут є, про що поговорити.
Для тих, хто ще не в темі освітлення, обмовимося: дешеве світло — це оксюморон. Важко передати, як часто клієнти роздрібного магазину закатували очі, почувши відповідь на питання вартості фари. Саме фари, яка викреслить контури залишеної автодором на призволяще ями до того, як переднє колесо пірне у безодню з невідомим фарватером. На щастя, бурхливий розвиток велокультури в світі підігріває інтерес до розвитку технологій. Вони стають доступними.
KLS Spitfire відноситься до класу фар з вбудованим акумулятором. Розміром всього 72x40x29 мм, Spitfire не займе багато місця на кермі велосипеда. Пристрій видає чесні 170 люменів від одного над'яскравого діода Cree. Цього достатньо для руху погано освітленими вулицями та навіть для переїздів поза цивілізацією в обережному, помірному темпі. Потужність фари позначена прямо на боці корпуса біля лінзи.
8,4-вольтовий літій-полімерний акумулятор ємністю 1000 mAh на максимальній потужності протримається трішки менше двох з половиною годин. На 60% від максимальної потужності (102 лм) заряду вистачить на 4,5 години. На 30% від максимуму (51 лм), акумулятор живитиме світлодіод протягом 6,5 годин — це слабкий економний режим, корисний для посилання повідомлення оточуючим істотам "hello, world!", або "привіт, я тут є!". Іноді в місті вистачає навіть його — просто, щоб тебе побачили. Є режим стробоскопу, в якому на повному заряді фара працюватиме 13,5 годин, але просимо не зловживати стрбоскопом в темну пору доби. Подумай, як тебе сприймають люди навколо.
Парована з пауер-банком, фара стане до вподоби й мандрівникам. Маючи на борту зарядний пристрій з сонячною панеллю та USB-інтерфейсом, можна брати Spitfire у багатоденну подорож. Час заряджання складає 5,5 годин.
Коли фара ввімкнена, на задній панелі відображається статус розряду акумулятора. Синій сигнал світлодіода означає, що соку в стакані від 100 до 25% його об'єму. Червоний сигналізує про те, що стакан порожніє — залишається до п'яти відсотків. А коли вмикається червона блимавка, чекай на неминучий блекаут. Хось випив весь сік.
Якісна оптика забезпечує яскравий світловий потік, хоча регулювання фокусу не передбачене. Корпус захищений від потрапляння води гумовими прокладками, втім, після кожного заряджання радимо ретельно перевіряти наскільки щільно прилягає силіконова заглушка до USB-гнізда.
KLS Spitfire — цікава пропозиція в допомогу тим, хто обрав велосипед в якості транспортного засобу на кожний день. Потужності діоду від Cree вистачить для більшості умов руху містом. Ввечері можна підключити фару до персонального комп'ютера підзаряджатись, а вранці одним рухом вставити її в кріплення на кермі та рушити в черговий робочій день. Деградації ємності акумулятора можна не чекати раніше 500 циклів заряду/розряду. Як вже сказано вище, низька вага та компактні розміри стануть до вподоби байкпекерам, які не люблять навантажувати велосипед 40 кілограмами велобаулів, але якщо в планах далекобійні переїзди овернайт в бадьорому темпі, немає іншої опції, як інвестувати в надпотужну фару з виносним акумуляторним блоком та системою охолодження. 170 люменів в місті цілком достатньо, враховуючи світло фар автомобілів, ліхтарних стовпів, ілюмінацію магазинів, ресторанів та різних місць, де кипить нічне життя, але в повній темряві, вдалині від міської метушні, все інакше...
Придбати ліхтарик KLS Spitfire можна в найближчому магазині-партнера KLS у вашому місті. Перелік магазинів партнерів KLS можна дізнатися тут.